top of page

מדיניות שימוש והזמנת אוזניות
UE - In Ear Monitors

תנאי שימוש ומדיניות

 ברוכים הבאים לאתר המכירה האינטרנטי של האוזן מרכז השמיעה – להלן "האוזן".

האתר מציע רכישה אינטרנטית בתחומי מדינת ישראל של אוזניות ובפרט אוזניות מותאמות אישית של המותג UE 

האתר מקשר בינכם ובין חברת Ultimate ears, מסייע ברכישה ומקל על הניוד מארצות הברית עד אליכם. יחד עם זאת "האוזן" אינה יצרנית ואינה יבואנית אלא גוף מקשר בלבד ועל כן  - ל"האוזן" אין כל אחריות ישירה או עקיפה על טיב המוצרים או כל אחריות הקשורה במוצרים בשימושם ובתפעולם.  

 שימוש ורכישה באתר כפופים להסכמה לכל האמור בתקנון זה. עצם מילוי הפרטים וביצוע הרכישה מהווים הודאה שקראתם את התקנון בעיון, שהבנתם אותו, שאתם מקבלים אותו ושלא תהיה לכם טענה, דרישה או תביעה מכל הנובע מהשימוש באתר. חתימה דיגיטלית על התקנון (בסוף הליך הרכישה) מהווה ראיה להסכמתך ללא סייג לתנאי השימוש, לתקנון והוראותיו.

בשל 'כללי' השפה העברית התקנון נכתב בלשון זכר ומתייחס 'אליך' במינוח ישיר כמשתמש באתר, אבל הוא מכוון באותו מידה אליכן נשים יקרות, לתאגידים וכל אישיות משפטית אחרת.

ככל שהוראות תקנון זה, לא מקובלות עליכם - אתם מתבקשים להימנע מכל שימוש באתר ולהימנע מכל רכישה באמצעות האתר.

לבירורים בנוגע לשימוש באתר ורכישות מוצרים באמצעות האתר, ניתן לפנות ישירות להאוזן מרכז השמיעה בדוא"ל hearing@haozen.co.il  או בטלפון 02-6236631 בימים א' – ה' בין השעות 9:00-17:00 כתובת המכון – אגריפס 88 חדר 110 ירושלים.

"האוזן" עושה מאמצים לשפר באופן מתמיד את השימוש באתר, את המוצרים ואת השירותים שהיא מציעה. על כן, יתכנו, שינויים באתר לרבות שינוי מבנה האתר, מראה האתר, המידע, המכירות המוצעות בו, זמינות המוצרים וכן שינויים בתקנון עצמו – כל אלו יכולים להיעשות בכל עת , לפי שיקול דעתה הבלעדי של "האוזן" וללא הודעה מראש.

"האוזן" מתחייבת לעשות כמיטב יכולתה כדי שהאתר יתפקד באופן מיטבי, יחד עם זאת, יתכנו טעויות וכשלים במידע שמסופק באתר וכן שיבושים בתפקוד האתר. בנוסף, לאתר אין הגנה מוחלטת מפני חדירה וביצוע שינויים בו ע"י גורמים בלתי מורשים.

רכישה באמצעות אתר "האוזן"

"האוזן" מאפשרת לך לרכוש באמצעות האתר מוצרים 'און ליין' לשטחי מדינת ישראל (ללא שטחי האוטונומיה הפלשתינית) באופן הבא:

עליך לבחור את המוצר אותו אתה מעוניין לרכוש.

לתשומת ליבך - התמונות והאיורים המופיעים באתר מיועדים לצורך המחשה בלבד. ייתכנו שינויים והבדלים בין התמונות ובין המוצרים לרבות שינויי צבע ונראות.

  • יש להזין פרטים אישיים - בין היתר; שם פרטי ושם משפחה, טלפון וכתובת דוא"ל.

  • יש להזין פרטי כתובת למשלוח המוצרים.

נא ודא היטב שהזנת פרטים נכונים, ושביצעת הזמנה למוצר הרצוי!  משלוח מוצר שונה או לכתובת שגויה בעקבות טעות בהקלדה, תחייב אותך בתשלום עבור המוצר, עבור שני המשלוחים ועבור הטיפול בהם.

  • לאחר הזנת פרטים אלו תתבקש לאשר את תקנון זה, נא קרא אותו בעיון שכן כל פרטיו ותנאיו מחייבים אותך משפטית ומהווים הסכמה לו.

 

ככל ש'רכשת' את המוצר הפכת ל'רוכש' או ל'לקוח' (כפי שמפורט להלן ולעיל) ואתה מצהיר בזאת כי מסרת פרטיים נכונים ושאתה כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. ככל שגילך מתחת ל 18 עליך ליידע את האפוטרופוס החוקי שלך בדבר הוראות האתר ולקבל ממנו אישור מראש לביצוע רכישה באמצעות האתר.

לקוח, רוכש או משתמש אשר יזין נתונים כוזבים, ישפה את "האוזן" עבור כל נזק שייגרם לה ישיר או עקיף או כל נזק שייגרם לצדדים שלישיים כתוצאה מהזנת הנתונים הכוזבים, לרבות הוצאות משפטיות ושכר טרחת עו"ד.

כל שימוש באפליקציה ובאתר שנעשה תוך הזדהות באמצעי הזיהוי שברשותך, יחייבו אותך כאילו נעשו על-ידך או מטעמך גם אם נעשו על ידי צד שלישי ללא הרשאתך.   

 

ייתכנו שינויים בדרישת ההרשמה. בנוסף, "האוזן" שומרת על זכותה למנוע ממשתמש להשתמש באתר ולבצע באמצעותו רכישה אם יתברר לה שנמסר מידע כוזב, שגוי או שהתנהלותו אינה עולה בקנה אחד עם תקנון או עם כללי התנהלות עסקית הוגנת, לפי שיקול דעתה הבלעדי.

אמצעי תשלום ומחירים

המחירים באתר כוללים את עלות המוצר ומע"מ.

המחירים המצוינים אינם כוללים הכנת 'תבנית אוזן' לאוזניות UE בהתאמה אישית, בתשלום נוסף ישיר למעבדה (כפי שיפורט בהמשך) בסך 300₪ .

אישור הרכישה יבוצע רק עם אישור העסקה על ידי "האוזן" ואישור חברת האשראי, בדבר חיוב האשראי. כל צורת התקשרות אחרת (לרבות דוא"ל) לא יחייבו את "האוזן".

רוב 'מוצרי המדף' קיימים במלאי – ניתן ליצור קשר עם "האוזן" לצורך בירור קיום המוצר במלאי בטרם ביצוע הרכישה.

אוזניות UE מתוצרת Logitech מוזמנות באופן מיוחד על פי נתוני מידות האוזן שלך, לאחר מדידה מקדימה של תבנית האוזן במעבדה מיוחדת ונשלחים ליצרן בארצות הברית לצורך יציקת אוזניות על פי המידה.

אישור ביצוע ההזמנה על ידי "האוזן" מותנה בקיום המוצר במלאי, ובהזמנת אוזניות מותאמות אישית גם באישור חברת LOGITECH. ככל שלא ניתן יהיה להזמין את המוצר הנדרש לרכישה תודיע "האוזן" ללקוח על כך וללקוח לא תהיה טענה, דרישה או תביעה נגד "האוזן", ככל שיוחזר ללקוח כספו או יבוטל החיוב בגין העסקה.

 

מדידת האוזן במעבדה חיצונית – אם רכשת אוזניות UE המותאמות אישית למידת האוזן שלך, עליך לבצע מדידה מותאמת אישית במעבדה. ניתן להגיע אל "האוזן"  במכוני השמיעה שלה בירושלים או במבשרת ללא עלות נוספת. כמו כן ניתן להגיע למעבדה חיצונית בתשלום נוסף, לצורך יצירת יציקת תבנית אוזן שתשמש לייצור האוזניות לפי מידתך האוזן שלך. היציקה תתבצע אך ורק במכון אודיומדיק ברחוב פרישמן בתל אביב.

עליך ליצור קשר עם מכון אודיומדיק בטלפון 03-5225223 .

ביום המדידות עליכם לשלם לאודיומדיק ישירות 300 ₪ (המחיר כולל מע"מ) עבור יצירת 'יציקת האוזן'

המדידות אורכת בין 10 דקות לחצי שעה ובסופם תהיה מוכנה היציקה שהיא 'תבנית האוזן שלכם' לצורך הכנת האוזניות בהתאמה אישית.

את היציקות "האוזן" אוספת ושולחת לחברת LOGITECH המייצרת את האוזניות על פי היציקה בארצות הברית.  

חברת LOGITECH עלולה לבקש תבנית יציקת האוזן נוספת, בשל פגמים מסוימים בתבנית או כאשר לא ניתן לייצר אוזניות מותאמות לאוזן שלך על פי היציקה. במקרה זה תדרשו להגיע בשנית למכון ליצירת תבנית נוספת. יצירת התבנית הנוספת תהיה ללא עלות, יחד עם זאת עקב המדידות הנוספות ייתכנו עיכובים של עד 7 ימים נוספים לקבלת האוזניות.

 

הלקוח מצהיר, כי הוא מבין שהזמנת 'תבנית יציקת האוזן' נעשית על ידי מעבדה חיצונית שאינה "האוזן", כי ל "האוזן" אין כל אחריות על טיב או אופן היציקות וכי לא תועלה כל טענה נגד "האוזן" הקשורה ביציקות, הכנתן או כל נזק ישיר או עקיף שייגרם הקשור ביצירת התבנית באודיומדיק.

 

שמירה על הפרטיות

הפרטיות שלך חשובה לנו.

"האוזן" נוקטת אמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע שלך. המידע המתקבל באתר מוצפן לפי תקן מקובל, אבל אין הגנה מושלמת מפני חדירה של גורמים לא מורשים. לכן "האוזן" לא תהיה אחראית במקרה של התרחשות כל נזק מכל סוג שהוא, שיגרם לך אם יעשה במידע שימוש לא מורשה בדרך שאינה בשליטתנו.

עם חתימה על תקנון זה, אתה מאשר קבלת חומר פרסומי באמצעות דואר אלקטרוני ובאמצעות מסרוני סמס מעת לעת מידע. באפשרותך להסיר את שמך מרשימת התפוצה בכל עת ביצירת קשר עם האתר במייל hearing@haozen.co.il  או בטלפון 02-6236631 .

שימוש בCookies

"האוזן" משתמשת בטכנולוגיית Cookies ובטכנולוגיות דומות המאחסנות מידע מסוים במכשיר שלך לצורך שיפור שירותי החברה למשתמשים, איסוף נתונים סטטיסטיים על השימוש באתר, אימות נתונים, התאמת האתר להעדפות המשתמשים לצרכי אבטחת מידע ועוד. לא ניתן ל'נטרל' את טכנולוגיית הCookies  באתר.

 

פרטי כרטיס אשראי

סליקת כרטיסי אשראי של לקוחות מתבצעת באמצעות ספק הסליקה "האוזן" לא שומרת את פרטי כרטיס האשראי אשר נמסרו לה בשרתיה.

שימוש בפרטיך

"האוזן" שומרת את פרטיך בסודיות, יחד עם זאת מסירת פרטיך כנדרש באתר, היא ראייה להסכמה שלך לפעולות הבאות:

הכללת פרטיך (למעט פרטי כרטיס האשראי) במאגרי המידע שמנהלת "האוזן" בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א - 1981 (להלן - "חוק הפרטיות");

  • פיקוח ממוחשב על פעילותך באתר, לרבות באמצעי תוכנה גלויים ונסתרים ושימוש בקבצי "cookies";

  • שיתוף פעולה עם כל רשות אכיפת חוק וציות לכל צו שיפוטי המחייב את "האוזן" לגלות את פרטיך.

  • מסירת פרטיך במקרה של מחלוקת משפטית בין משתמש ובין "האוזן" שתחייב חשיפת פרטים;

  • אם יבוצע באתר, פעולות בניגוד להסכם זה, בניגוד לתנאי השימוש או בניגוד לדין;

  • אם החברה  תמכור או תעביר בכל צורה שהיא את פעילות האתר לצד ג' - וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילות האתרים עם פעילותו של צד שלישי, ובלבד שתאגיד זה יקבל על עצמו כלפיך את הוראות מדיניות פרטיות זו.

 

שימוש קניין רוחני

השימוש באתר מהווה הצהרה מצידך, כי האתר על כל תכניו, לרבות עיצובו, התמונות, העיצובים, הטקסטים, האיורים, הצילומים, קטעי האודיו, קטעי הווידיאו, השרטוטים, התרשימים, הגרפיקה, השמות וסימני המסחר, המופיעים באתר, כל מידע ונתונים שנאגרו בו, קבצים ויישומים מכל מין וסוג שהוא המופיעים באתר, מהווים זכויות קניין רוחני (להלן: "הקניין הרוחני"), השייך בלעדית ל "האוזן" ומוגן עפ"י כל דין.

כל הזכויות בתכנים, לרבות זכויות העתקה והפצה וכל זכות קניין רוחנית אחרת שבתכנים, שייכים ל-"האוזן" ואין ולא תהיה לך זכות מכל סוג שהיא בתכנים. השימוש בתכנים על-ידך ייעשה לצרכיך האישיים בלבד.

השימוש באתר מהווה הצהרה מצידך, שאתה מודע לכך שחלקים שונים מהתכנים לרבות חלק מהתמונות והעיצובים, מוצגים באתר בהתאם להסכמים בין "האוזן" לבין צדדים שלישיים שזכויות היוצרים בתכנים אלו לרבות בתמונות, בטקסטים ובעיצובים שייכים לאותם צדדים שלישיים, ואתה מודע לכך שאין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לשווק, להשתמש או למסור לאחרים את התכנים הללו, לרבות את התמונות, הטקסטים והעיצובים, ושאין לעשות בהם כל שימוש מסחרי או שאינו מסחרי בלא קבלת הסכמה מפורשת מ "האוזן", מראש ובכתב.

השימוש באתר מהווה הצהרה מצידך, שאתה מכיר בכל זכויות הקניין הרוחני שבתכנים ושאתה מתחייב שלא לעשות כל שימוש מסחרי או שאינו מסחרי בתכנים המהווה הפרת זכויות יוצרים
או פגיעה בכל זכות קניינית אחרת, לרבות הפרת זכויות בפטנט, במדגם, בסוד מסחרי ובמוניטין הקשורים לאתר והשייכים ל"האוזן" או לצדדים שלישיים.

סמכות שיפוט


התקנון כפוף לדין הישראלי. בכל סכסוך הנוגע לאתר ולשימוש בו ע"י כל עילה משפטית, ברירת הדין, מקום השיפוט וסמכות השיפוט הבלעדית יהיו לבית המשפט המוסמך בירושלים ולבית משפט זה בלבד.

שונות ונגישות האתר

"האוזן" רשאית לחסום בפני משתמש כלשהו את הגישה לאתר, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בהודעה כלשהי מראש.

"האוזן" רשאית להוסיף, לשנות או לתקן את התקנון על ידי עדכונים באתר, ותפרסם בו גם את מועד תחילת תוקפו של כל שינוי או תיקון.

אף אם ייקבע ע"י סמכות שיפוטית כי הוראה כלשהי מהוראות התקנון בטלה מהיותה סותרת את הדין, יתר הוראות התקנון יישארו בתוקפם.

"האוזן" רשאית להמחות את זכויותיה והתחייבויותיה לפי התקנון, בכל עת ולכל צד שלישי עפ"י שיקול דעתה הבלעדי, וזאת בהמחאת זכויות על דרך השעבוד או בהמחאת זכויות בכל דרך אחרת, ללא כל חובה מצד "האוזן"  לפרסם את דבר ההמחאה.

חברת האוזן מרכז השמיעה רואה חשיבות גדולה בשמירת זכויותיהם של אנשים עם מוגבלויות באופן שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי בהתאם לחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשע"ג-2013 ולתקנות על פיו.

הסדרי נגישות בהגעה למשרד

המכון מקבל קהל, בבניין משרדים מנוהל אשר קיימים הסדרי נגישות כדין, ע"י כניסת קרקע, דרך מעלית ללא צורך במדרגות .

נגישות האתר אינטרנט

התאמות הנגישות בוצעו עפ"י התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA  המאפשרים בין השאר:

  • הגדלת מלל באמצעות כפתור בסרגל ייעודי לנגישות

  • הצגת תוכן בניגודיות גבוהה ואפשרות לצבעי נגטיב

  • התאמה להקראת תוכן האתר בקורא מסך

  • ניווט באתר ללא שימוש בעכבר באמצעות מקשרי חיצים Tab, ו-Enter

  • התאמה לדפדפנים הנפוצים

  • הימנעות משימוש במרכיבים מהבהבים או אנימציה מהירה

  • התאמה למכשירים ניידים

  • כפתורי בקרה לעצירה/הפעלה

למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמץ לשפר את נגישות האתר.

 

שמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה:

 דואר אלקטרוני hearing@haozen.co.il

 

 

משלוחים והחזרת מוצרים
 

משלוחים

"האוזן" מבקשת לסייע לכם בבדיקת התאמת האוזניות, על כן אנו מעדיפים תמיד לפגוש אתכם, לתת לכם באופן אישי את המוצר כך גם נוכל להסביר ולסייע בהדרכה על פי ניסיוננו בתחום.

מוצרי מדף הקיימים במלאי ניתן לאסוף תוך 24 לאחר התשלום בתיאום עם "האוזן". 

במידה ואתה מעוניין במשלוח (כל משלוח אחר) יהיה עליך לתאם את השליחות מולנו ולשלם בנוסף עבור המשלוח המוזמן על פי עלותו בתוספת ביטוח. מחירי השליחויות יצוינו בשיחה בעל פה ויבוצעו רק לאחר אישורך בכתב ותשלום עבורם.

אוזניות UE בהתאמה אישית - לאחר ביצוע התבנית במעבדה, תשלח סריקת התבנית על ידי "האוזן" ליצרן בארצות הברית, שם ייצרו את האוזניות לכל היותר תוך 21 ימי עסקים של ארצות הברית. עם אישור. עם הגעת האוזניות ל "האוזן" תשלח אליך הודעה להגיע לאסוף אותם.

באוזניות בהזמנה אישית, יש להגיע לאסוף את המוצר על מנת לבדוק שהמוצר הגיע תקין ואכן מתאים בדיוק לאוזן שלך.

מאחר ותהליך הרכישה, ההזנה והייצור תלויה בגורמים שונים, כפי שפורט לעיל, לרבות ; יצירת תבניות אוזן, משלוחים בין לאומיים, ייצור בהתאמה אישית, שחרור ומכס ועוד , ייתכנו עיכובים שאינם תלויים ב "האוזן".

"האוזן" לא תהיה אחראית לעיכוב במסירת המוצר מסיבות שאינן תלויות בה, לרבות אך לא רק; כח עליון, שביתות והשבתות, פעולות איבה ומבצעים צבאיים, תקלות טכניות אצל היצרן או בחברת השליחויות.

מדינות ביטול והחזרת תשלומים

מיד עם קבלת המשלוח, עליך לוודא את המוצר שהתקבל ולוודא שמדובר במוצר המוזמן ובחשבונית מתאימה.

מוצרי מדף על פי חוק הגנת הצרכן ניתן להחזיר מוצר פגום, שאינו תואם את הרכישה, שסופק באיחור או שההסכם בגינו הופר - עד 14 ימים מיום שהתקבל אצלך. יש להודיע בכתב ל"האוזן" תוך 24 שעות מקבלת המוצר את דרישת הביטול. המוצר יתקבל ב "האוזן" רק באריזה מקורית והכל בהתאם להוראות החוק.

"האוזן" לא תוכל לאשר החלפה, זיכוי או החזר כספי עבור מוצר שאריזתו נפתחה, מוצר שנעשה בו שימוש, נפגם או ניזוק מכל סיבה שהיא.

ככל שהמוצר הוחזר מסיבה אחרת (ושאינה מפורטת בחוק) ישלם הלקוח עבור שילוח המוצר ל "האוזן" על חשבונו ויישא בדמי ביטול בגובה 100 ₪ או 5% - לפי הנמוך.

מוצרים מותאמים אישית - אוזניות UE בהזמנה אישית, או כל מוצר שהוגדר כייצור מיוחד על פי דרישה, נוצר במיוחד בשבילך ומתאים רק למידות האוזון האישיות שלך. למוצר זה אין כל ערך עבור אדם אחר ולכן מרגע משלוח התבנית ליצרן אין לבטל את ההזמנה, אין החזר כספי, אין זיכוי ואין החלפה.

ביטול הזמנה על ידי "האוזן"

"האוזן" רשאית לבטל הזמנה ולהחזיר לך את הכסף במקרים הבאים: * אם המוצר המבוקר אינו במלאי או לא ניתן לייצור על ידי LOGITECH, * אם בוצעה הזמנה בניגוד לתקנון זה או בניגוד לחוק *אם ללקוח יש חוב כספי ל "האוזן" שלא שולם * אם לא מתאפשרת רכישה באמצעות כרטיס האשראי.

אחריות

 

אחריות על המוצרים היא אחריות יצרן בלבד אשר ניתנת על ידי חברת Logitech.

ניתן לראות את אחריות היצרן בקישור הבא : https://pro.ultimateears.com/support.

כל ענין שידרוש תיקון של המוצר שרכשת יועבר לתיקון במעבדה של Logitech  בארצות הברית בכפוף לאחריות היצרן ולהוראות השימוש במוצרים, אשר צמודים למוצר.

"האוזן" מקשרת בלבד בינך ובין חברת Logitech לצורך סיוע ברכישת המוצרים ואין לה אפשרות לתקן את המוצרים או לתת אחריות עבורם. עם חתימה על תקנון זה, אתה מצהיר כי ברור לך באופן מוחלט ש "האוזן" אינה מעניקה כל אחריות על המוצרים שנרכשו באתר וכי קיום האחריות מוטל על Logitech  בלבד. עם רכישה אתה מצהיר כי לא תהיה לא כל טענה כלפי "האוזן" הקשורה באחריות המוצר, טיבו, איכותו או נזקים שיגרמו כתוצאה משימוש בו.

"האוזן" מעניקה ללקוחות שלה שירות אישי ועל כן ככל שתהיה כל תקלה, נשלח את המוצר לתיקון אצל היצרן בארצות הברית, אולם אין בכך כדי להטיל כל אחריות הקשורה במוצר על "האוזן".

לתשומת ליבך, על פי הוראות היצרן  – אין אחריות לנזק או תקלה שמקורם: קורוזיה, נפילה, הזעה תאונה, נזק מכוון, הזנחה, מוצר שתוקן על ידי גורם שאינו מורשה ושינוי של האוזניות.

 ככל שהמוצר הגיע אליך כשאריזת המשלוח פגומה או אריזת המוצר פגומה – נא צור איתנו קשר ללא דיחוי ובקש מהשליח לציין את הנזק על גבי טופס מסירת המשלוח, על מנת שנוכל לסייע לך במקרה של תקלה בשליחות אינה תלויה בנו.

 

עלויות וזמני משלוח לתיקון במסגרת אחריות -

זמן תיקון המוצר - מכיוון שהמוצר נשלח לתיקון במפעל היצרן בארצות הברית, מתוקן במעבדה שם ומוחזר לישראל לאחר מכן – הטיפול כולו מיום קבלת המוצר עלול לארוך עד 30 ימי עסקים.

 

עלויות משלוח – במהלך תקופת אחריות המוצר על ידי היצרן, וככל שהמוצר יתוקן במסגרת האחריות ישלם הלקוח לחברת "האוזן" רק עבור עלויות משלוחים ליצרן ומהיצרן כולל ביטוח שליחות, רשומון מכס ייצוא ועמילות מכס בישראל סך הכל 650 ₪. 

שירות ותיקונים
בחודש הראשון החל מקבלת האוזניות ולמשך החודש הראשון בלבד.  אם מידת האוזניות אינה מתאימה לכם – ניתן לשלוח את האוזניות לתיקון על חשבון היצרן ללא עלות משלוח

לא תתקבל מידה לתיקון לאחר חודש מיום קבלת האוזניות על ידי הלקוח.

לאחר תום תקופת האחריות, על אחריות היצרן (ניתן לראות את תנאי האחריות  באתר היבואן (https://pro.ultimateears.com/support.) ) או בכל מקרה של תיקון אשר אינו במסגרת האחריות, "האוזן" מעניקה שירות לשליחת המוצר לשירות התיקונים בחברת היצרן בארצות הברית.

עלות התיקון שלא במסגרת אחריות הינה 1,500 ₪ כולל משלוחים ומע"מ

תשומך ליבך, כי התיקון כפוף ליכולת היצרן לתקן את המוצר, וכי ייתכנו תקלות שהן בלתי ניתנות לתיקון כמו שבר משמעותי  או כל דבר אחר המופיע באחריות היצרן.

bottom of page